Keresés ebben a blogban

Vakáció #2




Itt a nyár, vége a sulinak, egy csini ruha és egy szép smink, a vakáción valakit megérint.
És még rímelt is!
Szóval, a mai bikinik 7000 vagy akár 10.000 Ft-ba is kerülnek. Ez a szöveg most annak szólt, aki még nem nőtte ki a ruházatát. Linkelek le videókat, hogy hogyan tudsz egy egyszerű, unalmas bikiniből egy WOW bikinit, úszóruhát csinálni:



De, nyugodtan, te is nyugodtan ötletelhetsz, például, a felső részét a bikininek átalakítod, vagy könnyen az alsó részét is. Néhány példa: 

Bikini felső rész:    
- Ha a bikini felsőrészének az összekötője széles, vágj bele csíkokat, de ne végig, csak annyira, hogy össze tudd kötni.
- Össze mosódott a fehér bikinis egy másik színnel? Akkor varrj rá különböző anyagokat, kis hippiség. Vagy mosd össze még jobban azzal a másik színnel ( vagy többel) hidd el jól fog kinézni.
-Varrj rá izgalmas mintákat pl.: matyó hímzés

Bikini alsó rész:
- Az oldalát ugyan úgy csíkokra vághatod
- Varrj rá izgalmas mintákat




   (ezeket a bikiniket nem én csináltam, csak illusztráció)

Tipp.: A bikininek ugye van egy belső része az a fehér cucc, ha csíkokra vágod a bikini alsóját agy felsőjét, olyan csíkokat vágj, hogy a két szélét össze lehessen varrni, eltüntetve a fehér cuccot.





Unalmasak a topjaid, blúzaid? Változtasd  át azt is! 
https://www.youtube.com/watch?v=GcGKrieGPCs

Tipp: először gyakorold a varrás, én jól megszívtam


CSAK SZÜLŐI FELÜGYELETTEL!!!


Smink téren, pár videóst tudok ajánlani, akik nem viszik nagyon túlzásba:
1. Viszkok Fruzsi ( bár őt ki nem ismeri?)
2.AvianaRahl

Kicsit brutálabb sminkek:
3.Follow Anna
4. Dais Cosplay
5. Christen Dominique


Én ezeket szoktam használni:
- camouflage- alapozó, púder, matt
- miss spoty- szemhéjpúder ( az ezüstöt szoktam csak használni, a szemem sarkára)
- catrice Cosmetics- szemhéjpúder
- Big Bold- szempilla spirál
-Freedom- barack színű rúzs

Mindegyiket nagyon szeretem, javaslom.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése