Keresés ebben a blogban

Vakáció?! #1







Nem tudsz mit kezdeni magaddal? Unatkozol és még meleg is van? Van pár tippem, hogy hogyan üsd el az idődet...

Üsd el az időt 1.)

-Egy egyszerű tipp, vezess blogot és hidd el nem fogsz nagyon unatkozni.Ugyan is mindig az fog lekötni,hogy milyen érdekes témákat találj ki majd utána a megvalósítás is igen időigényes.

Üsd el az időt 2.)

-Ha netán szereted a könyveket szívesen elárulom a kedvenc könyveim címét:
 
    Sarah Dessen- Tökéletes
    Paolo Bacigalupi- Kételygyár
    Lainer Laura- Szent Johanna Gimi ( bár ki nem ismeri ezt könyvet?)
                         - Bábel
     Amy Harmon- Arctalan szerelem
                            stb.
Egyenlőre csak ennyit írok, mert majd egy másik ,,cikkben" szeretném majd ezeket részletezni, hogy miről szól és inkább az, hogy mi a véleményem a könyvről.

Képtalálat a következőre: „tökéletes sarah dessen”Képtalálat a következőre: „arctalan szerelem” Képtalálat a következőre: „leiner laura szjg”                   Képtalálat a következőre: „kételygyár”              

Üsd el az időt 3.)

-Ha nem szeretsz olvasni, LE NE LÉPJ! ( most hirtelen eszembe jutott barátnőm). Hisz akkor számodra is össze állítottam egy Top 10-es filmmaratont nyárra amit mindenképpen látnod kell!:

1. If I stay- Ha maradnék
2.Csoda a mennyben
3.Kutya hideg
4.Felhőatlasz
5.A vadon kertje
6.A szív bajnokai
7.Egy kutya négy élete
8. Öld meg Rómeót!
9.A kölyök
10.Eddie, a sas
11.  Hacsi, a leghűségesebb barát


+3 mese amit látnod kell!
1. Vaiana
2.Kubo és a varázshúrok

3. Jégvarázs




Képtalálat a következőre: „a vadon kertje”
Kapcsolódó képKéptalálat a következőre: „ha maradnék” 


 




Képtalálat a következőre: „a vadon kertje”


Képtalálat a következőre: „eddie a sas” 




      


Üsd el az időt 4.)

- Dolgozz, van egy csomó, diákok számára hirdetett munka, a bejövetelből, akár még fesztiválozni is eltudsz menni vagy nyári ruhákat tudsz venni, amit a következő ,, cikkemből" ki is nézhetsz valami csinosat magadnak.

Üsd el az időt 5.)

-Nyári szünet van, a sivatagi porszemnek az anyának a kishúgának a nagyanyjának a férjének az ükapja se akar ilyenkor tanulásról beszélni, akár hallani. De ha tényleg nagyon unatkozol, akkor én azt szoktam csinálni, hogy van egy dalos füzetem. A kedvenc zene számaimat szoktam kiírni majd nagy nehezen lefordítani.Ilyen pl az agyon játszott Ed Sheeran-tól a Shape of You, ezt is unalmamban leírtam a szöveget, de fordítással csak félig jutottam, mert azt is meguntam. De nektek sok sikert kívánok.

Üsd el az időt 6.)

-Kezd bele egy sorozatba, szívesen leírom neked kedvenc sorozataimat ide, vagy amikbe csak bele kezdtem:

1. Hazug csajok társasága
2. The Flash
3.Bűbájos Boszorkák
4.Teen wolf
5.13 okom volt
6.Finding Carter
7.Skam
8. Shandowhunters


  Képtalálat a következőre: „hazug csajok társasága”                   Képtalálat a következőre: „Finding Carter”



Üsd el az időt 7.)

-Sportolj valamit, fuss vagy csinálj felüléseket a kocka sexy hasakért
-Rajzolj tájat, embereket, mese szereplőket -> általában ez sokkal jobban meg nyugtat engem mint a színezés, de lehet, hogy csak azért,mert nem tudok színezni, mert mindig kimegyek a vonalból és ez inkább feldühít mint lenyugtat
-Hívd át barátaidat egy szuper bulira ( ahol nem isztok) (csak vicceltem)
- Kirándulj
- Szüleidtől könyörögj ki házi állatot, de ha van akkor foglalkozz vele, etesd fürdesd, játssz vele
-Vegyél egy felnőtt színezőt és unalmadban színezz ( hidd el nem szívesen írtam le)
-Vedd meg akár a Nyírd ki ezt a naplót, abban is sok kreatív feladat van ami leköthet ( de ne kend be az oldalt szarral légy szíves, húgom megcsinálta, azóta sem láttuk a könyvet, anyumék azt mondják, hogy elvarázsolta a fogtündér, majdnem bevettem)
-Vezess naplót ahova nyári emlékeidet írod meg

Üsd el az időt 8.)

-Ha semmi sem köt le, vegyél egy pörgő izét és pörgesd 2 hónapon át, akár rekordot is dönthetsz...


Remélem tudtam valamennyit segíteni (  vannak benne szarkazmusok, azokat nem kell komolyan venni).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése