Keresés ebben a blogban

AnoTalk

      
Az AnoTalk lényege,hogy barátokat szerezhetsz az interneten, lány vagy fiú barátokat.De sok ember pár keresésnek használja a weboldalt. De valaki ezen a honlapon találja meg élete legjobb barátját.

Nagy AnoTalkozó 14 éves koromban voltam, találkoztam sok nem normális és normális emberekkel. Emlékszem nagyjából még az első beszélgetésemre:
Én:- Szia
Fiú:-Kor?
Én:-Hááát 14, remélem nem baj ^^
Fiú:-oK,Cs
Beszélgetés vége
Életem legjobb beszélgetése volt, úgy éreztem ő volt a nagy Ő erre lelépett.... Nagy nehezen túl tettem magam rajta kb 3 mp kellett de nagyon nehéz volt! 
DE egyébként 2 emberrel azóta is beszélgetek facebookon akikkel a honlapon ismerkedtem meg. Szóval annyira nem is rossz ez a weboldal, de vannak hátrányai, ne add ki hirtelen magad, mármint úgy értem ne add meg azt,hogy mennyi kocsitok van, gazdag vagy-e vagy sem, ugyan is senkinek semmi köze hozzá. Ne add meg a telefonszámod, bankszámla számod, légy az elején rejtélyes, és tudj meg mindent inkább te róla és ha azt érzed megbízol nagyjából benne vagy valamiért tetszik neked, add meg neki a facebook nevedet vagy instagramodat de tényleg csak akkor ha sokáig beszélgettek.
       Most megint visszatértem az oldalra és néhány kérdést tettem fel néhány idegennek.Nehéz lett volna tőlük aláírást szerezni, hogy bizonyítsam, azt hogy nem én válaszoltam meg a saját kérdésimet. Így le képernyő fotóztam a telefonommal. Nem nehéz kérdéseket raktam fel csak érdekességből. Néhány ember válaszolt rá, de sokan rögtön leléptek.De még a válaszokból is a legnormálisabbakat választottam ki, nagyjából:

1.Kérdés: Mit tennél, ha most kiderülne, hogy 24 óra múlva itt a világ vége?




2.Kérdés: Ha gazdag lennél, mire költenéd a pénzed?



3.Kérdés: Ha az utcán összefutnál a nagy Ő-vel, mit csinálnál?


4.Kérdés: Mit gondolsz a mai nőkről?




 + Mikor kicsit fura emberekkel írogatsz:

Ezek csak pár kérdések, mindenkinek megvan a saját véleménye, nyugodtan írjatok komment-be, hogy ti mit válaszoltatok volna. 
És erre a linkre kattintva ti is kipróbálhatjátok:  http://anotalk.hu/
Plusz, alkalmazásként is letölthetitek,az androidos telefonokra tudtommal.
Jó szórakozást :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése